extrovert's
ENTRY TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
DIRI // CINTA
Thursday 3 April 2014 • Thursday, April 03, 2014 • 0 comments


OK. memandangkan harini hari paling bahagia untuk aku. hari apa? hari aku ponteng sekolah. penat lepas game netball yg menghampakan diri sendiri. so bila ponteng tu, aku jadi rajin nak update sesuatu dalam laman bisu ni :)))))

bila dah tajuk ada namanya 'CINTA' mestilah nak cerita pasal..... lelaki idaman a.k.a bakal suami..



sebenarnya aku sendiri taktau macam mana bakal suami aku. aku tak kenal siapa dia. kalau aku kenal siapa bakal suami aku, mesti aku nak jauhkan diri aku dari 'si musibat'. yelah, manalah tau kalau2 dia tu musuh ketat aku ke apeke kan. yelah, aku ni kan 'miss cerewet'. semuanya nak perfect. haaaaaa. gatal lah aku ni :3

kalau aku nak cari bakal suami, aku nak cari yang pandai pasal agama.. so, bolehlah ajar aku pasal agama.. manalah tau kotkot aku ni merepek ke dalam soal agama.. yelah, ayuni... siapa tak kenal ha yg keduanya, aku nak yang pandai masak. bukannya aku nak buli dia suruh masak.. but atleast, bila aku pergi tinggalkan dia jauh2, pergi selamanya, dia pandai masak... takdelah dia mengharapkan orang lain.. takdelah nnti dia sakit sbb tak makan.. ha kan? yg ketiga? aku nak yang...... berjaya.. kalau boleh aku nak suami aku pilot... tapi kalau abah, dia harapkan aku bersuamikan seorang pegawai polis... aku entahla... aku bukan betul sangat bab2 suami ni. biasalah teenagers lagi kan... yg seterusnya, aku pulak nak lelaki yang tak main bola... sebab apa, dia akan abaikan kita bila dia tengok bola mahupun bermain bola. yelah, itukan hobi dia.. so, aku benci tu.. haaaaaa.. lelaki akn beri tumpuan 99.9% kepada hoi dia.. dan hanya 0.1% untuk apa yg dia sayang. aku tak taulah, sbb itu apa yg aku rasa :))))

untuk bakal imam....


jap jap jap!! paling penting aku nak seorang lelaki yang boleh paham aku... atleast tk pentigkan diri sendiri.. yg jenis bergat.. yg pandai memujuk dan bukan yg hanya reti merajuk. benci tau? jangan burukkn apa yg aku nak.. ini diri aku :))
next, aku nak lelaki yg pandai main piano dgn drum. entah kenapa? aku taktau kenapa aku minat sangat semua bende tu....

aku tak kisah pon kalau tk dapat semua bende tu.. sebab, itu hanya cita2 aku... kalau dapat, alhamdulillah.. tak dapat? alhamdulillah.. mana tau aku dapat lagi baik dari apa yg aku impikan. iye dak???


aku cinta kau kerana Allah........

terima kasih, kerana sudi membaca cerita aku.. aku tau kau memang rajin na baca kan? kan?kan? kan?????? tamat~~~~ kbye, assalamualaikum :)


PASTFUTURE
Teacher Ayuni
AYUNI KJ 99's
To; Nazdmi

"Aku tawarkan dua syarat untuk memiliki hatiku; halalkan atau tinggalkan"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>>syurga aku, mak abah ❤
date : NOW
at:10 am


>> 3 nov 99
date : 12/12/12
at: 12pm


>>sedih? cari Allah. dia selalu ada.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • cerita yang ku copy . . .
  • To: My lovely future husband ♥

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!