extrovert's
ENTRY TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
bye 2015.
Thursday 31 December 2015 • Thursday, December 31, 2015 • 0 comments


hi.
hello fellas!
hello the last page of twenty-fifteen :)
page 365 of 365 :)

hi 2015 yang dah tendang 2014.
now is your turn untuk ditendang oleh 2016..
selamat tinggal tahun bermakna :)

as 2015 dahnak habis, jadi harini aku nak cerita sikit la pasal kehidupan seharian yang berlaku dalam tahun 2015....
banyak kenangan.
banyak memori.
banyak kekecewaan.
banyak kegembiraan.
banyak perasaan.
rindu.
sayang.
sakit.
kira kalau timbang kati timbang kilo, same je beratnya :) Allah bagi adil guys :))))

ada yang datang ada yang pergi.

apa yang kenangan?
apa yang memori? kecewa?
gembira?

haaaaaaaaaaa. meh akak nak cerita ni dik...
banyaklah kenangan... terutamanya, dalam mengenali diri orang lain... baru aku tau, nak mencipta sebuah kenangan yang indah, tak semudah yang disangka. banyak dugaan yang perlu kau tempuh!
kenangan yang indah, dan tak berapa nak indah... kau perlu hargai. sebab, both bagi kau pengalaman dan sekaligus bagi kau pengajaran....

memori. memori boleh berulang. but in the same time, memori yang terulang tu, takkan sama macam yang dah berlalu. sure lah yang akan datang tu better kan? sebab? sebab yg lepas dah ajar kau untuk jadi lebih baik :)

bagi yang dah pergi tu, maaf la....
sebab aku dah lupa kau... and aku pretend yang aku tak kenal kau... em kalau diberi second chance, aku taknak!

bagi yang datang tu.. please hargai the one and only peluang yang aku bagi... sebab as u know, peluang kedua takkan sama macam peluang pertama. and once kau kehilangan aku, waktu tu baru kau tau yang kau perlukan aku dan waktu tu kau faham erti pengorbanan...

and for those yang stay tu... thanks a lot! sebab sanggup bertahan dengan perangai setan. perangai teruk aku, perangai hanat aku em hahaha. terima kasih la, sebab terus memahami.....















2016 is coming!
bye!
esok aku sambung post lagi okay?


PASTFUTURE
Teacher Ayuni
AYUNI KJ 99's
To; Nazdmi

"Aku tawarkan dua syarat untuk memiliki hatiku; halalkan atau tinggalkan"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>>syurga aku, mak abah ❤
date : NOW
at:10 am


>> 3 nov 99
date : 12/12/12
at: 12pm


>>sedih? cari Allah. dia selalu ada.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • pilihan
  • sistersssss
  • permainan?
  • feeling lah bro.
  • kehidupan
  • pernah?
  • Sincerely, me.
  • Jodoh rahsia Allah, bro :)
  • cinta.
  • DIRI // CINTA

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!