extrovert's
ENTRY TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
dottttttt
Thursday 7 January 2016 • Thursday, January 07, 2016 • 0 comments


first thing first, aku taktau nak letak tajuk apa dekat entry ni.. aku rasa macam otak aku kosong. kosong. ZERO!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku nak nangisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :'(
bencinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!



wajah ini tenang... setenang isi dalam....
tapi yang selalu tenang tu... tak mungkin dalam masa yang sama takda menyimpan masalah lain.... tenang, setenang air laut kan?

penantian yang setia....
bila kau sanggup harungi suka duka bersama...
bila kau sanggup setia walau jauh seribu batu...
bila kau sanggup menahan hati utuk hanya seorang...
bila ada yang kecewakan kau... dia selalu ada untuk kau...
ya, aku yakin dan aku tak dapat nafikan....

sebab cinta..... kau boleh tunggu, walaupun lama.... walaupun 24 jam sehari.. walau 7 hari seminggu... walaupu 365 hari setahun... walau begitu lama sekalipun, kau sanggup tunggu, please la hargai that type of person.... susah nak jumpa.... takpayah nak cari yang sempurna dimata orang lain.... sebab kau takkan jumpa sampai bila-bila.... cukuplah sekadar sempurna dekat pandangan kau...

hi orang yang ditunggu...
berlarilah kau begitu pantas kehadapan... tapi bila kau penat nak hadapi seorang diri... pandanglah sebelah, sebab aku selalu ada untuk kau :') aku akan berusaha nak jadi yang terbaik untuk kau... biar la dalam diam.. biarla ada yang mencemburui... aku tetap ada.. sebab bagi aku.... masa yang aku ada untuk kau, walau seminit, sangat berharga...

kau mesti terfikir... hari-hari kau duduk tunggu diam dan kau tunggu dia.. itu dipanggil penantian dalam diam.... dia tak pernah tau.. dia tak pernah amek kesah.... tapi, dalam masa yang sama, kau takut.. kau takut penantian kau tu, sia-sia... KAN........?? i feel u, reader :') jangan sedih.. jngan takut... biar tak jumpa... kita still ada doa kan jadi penghubung....? dia tu buatpe? sebok doa kat jodoh orang lain kot HAHAHHAHAHAHAHAHA padan muka siapa suruh tak doa kat aku!

kalau kau nak tau... orang yang kalah dengan jarak ni, hati dia tak kuat :) tapi jangan pernah jauh dari aku yaaaaaa..... biar jarak je yang jauh.... mungkin kau jauh dari pandangan aku... tapi kau tak pernah jauh dari fikiran aku... imissyou... and kau kene tau... bilamana jarak yang pisahkan kita, aku akan jaga cinta ni... untuk kau.

-TETAP DALAM SATU CINTA SIANG MALAM MENANTI TAK JEMU AKU DIBUAI KERINDUAN-


PASTFUTURE
Teacher Ayuni
AYUNI KJ 99's
To; Nazdmi

"Aku tawarkan dua syarat untuk memiliki hatiku; halalkan atau tinggalkan"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>>syurga aku, mak abah ❤
date : NOW
at:10 am


>> 3 nov 99
date : 12/12/12
at: 12pm


>>sedih? cari Allah. dia selalu ada.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • bye 2015.
  • pilihan
  • sistersssss
  • permainan?
  • feeling lah bro.
  • kehidupan
  • pernah?
  • Sincerely, me.
  • Jodoh rahsia Allah, bro :)
  • cinta.

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!