extrovert's
ENTRY TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
dengan senyuman
Wednesday 10 February 2016 • Wednesday, February 10, 2016 • 0 comments


TAKUT
TAKUT
TAKUT

Kau nak takut apa? kau tau kenangan? kau tau memori? kau tau DUGAAN?
hadapi jelah, dengan senyuman!
 sebab kan, bagi aku, senyum tu buat aku bahagia and aku tak perlu fikirkan perkara yang tahpapeeee! and setiap kali aku ada masalah, cari la jalan penyelesaian. kalau aku, aku cerita pasal be
nak sambung post "mereka berubah". tapi sebenarnya, belum pasti apa yang aku nak cerita dalam blog ni... kene fikir dulu, sebab aku tengah blur.

ha k mood dengan idea dah sampai, lets begin!

aku sebenarnya takut, takut hilang orang yang aku sayang. ye as u wish, kau pon taknak hilang orang yang kau sayang.. lelagi orang yang banyak bagi kau kenangan.. aku faham perasaan tu, sebab aku sendiri pon manusi... kau manusia, kita manusia. kita sama, kita spesis... kita ada chemistry. kau tau apa chemistry tu? "takut hilang orang yang kau sayang"

first thing first, kau kene tau kenapa kau takut hilang dia, sedangkan dia, biasa-biasa je. jenis dia, orang nak stay, stay. nak blah, blah. k nampak game dia dekat situ? bunuh je weh orang yang jenis macamni, tak layak hidup dalam dunia ni. tapi Allah bagi diorang layak hidup kat dunia ni sebab diorang yang akan bagi kau pengajaran... so do remember, kau takkan kuat kalau tak hilang orang yang kau sayang...

kalau berpisah mati tu, takpe lagi.. sebab nak tak nak, kau memang kene terima yang dia dah 'MATI'. kalau berpisah hidup, kau kene gak terima even kau tengok dia 'bahagia' depan kau, jalan dengan org yang dia sayang kehulu kehilir... eleh, sampai mana je sia kau punya bahagia tu? no, aku bukan jeles dengan orang yang ada partner or whatsoever, er please, aku bukan mcmtu.. aku ada life aku, buatpe jeles life orang lain.
EH HELLO! AKU LAGI BAHAGIA OKAY!
aku ada family, aku ada sahabat, aku ada kawan. kau judge aku? judge la, aku peduli apa!

ha ni, lagi satu. aku pelik dengan orang yang jenis cemburu buta dengan apa yang aku ada. such as sukan. em, biarla, aku usaha pakai diri aku sendiri. emosi aku, fizikal aku. aku tak pakai emosi kau, aku tak pakai fizikal kau untuk aku dapat gelaran "star".. jari aku sampai retak, injured dedua kaki sbb tak pakai ankle guard, tupun kau nak jeles? aku usaha sendiri, aku dapat la. kau nak jeles apa kalau kau bersukan pon malas? tahpape, serious.

lepastu setiap kali exam mesti ada yg cakap
"yunn selalu tidur dalam kelas, kerja sekolah jarang buat. tapi dapat result tiptop"
ha apemasalahnya? kau tau ke aku bersengkang mata, tak tidur sampai dua tiga pagi sebab aku study? kau ingat senang? yela, memang hobi aku tidur dalam kelas, memang hobi aku, jadi jangan pelik la ehhhh :) TAPI TULAH AKU CAKAP. kau kene tahu, aku usaha susah payah, kau tak pernah tahu sebab kau tak sebumbung dengan aku..

apa? bertuah jadi aku?  hahaha yelah, bertuah sebab aku usaha guna diri aku sendiri okay? tak pernah susahkan kau! hahahahahhambar dok! and yang penting, hadapi semuanya dengan senyuman!

k dah otak aku jammed, bye!
bye kekasih gelap wink!

JOM TRAVEL ENGLAND SETAHUN!


PASTFUTURE
Teacher Ayuni
AYUNI KJ 99's
To; Nazdmi

"Aku tawarkan dua syarat untuk memiliki hatiku; halalkan atau tinggalkan"

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>>syurga aku, mak abah ❤
date : NOW
at:10 am


>> 3 nov 99
date : 12/12/12
at: 12pm


>>sedih? cari Allah. dia selalu ada.
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • mereka berubah
  • dottttttt
  • bye 2015.
  • pilihan
  • sistersssss
  • permainan?
  • feeling lah bro.
  • kehidupan
  • pernah?
  • Sincerely, me.

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!